Medinė Montessori 3-in-1 dėžutė
Medinė vaikštynė su kaladėlėmis
Medinė vaikštynė su kaladėlėmis – pirmieji žingsniai ir kūrybinis žaidimas viename!
Medinė vaikštynė su kaladėlėmis – tai dailus, stabilus ir funkcionalus žaislas, sukurtas mažyliams, kurie pradeda žengti pirmuosius žingsnius. Be to, komplekte esantis 23 kaladėlių rinkinys suteikia papildomos vertės – vaikas ne tik mokosi vaikščioti, bet ir kuria, dėlioja bei lavina smulkiąją motoriką.
Medinės kaladėlės su figūrėlėmis
Kūrybai, vaizduotei ir smagiam žaidimui!
Medinės kaladėlės su figūrėlėmis – tai lavinamasis žaislas, kuriame derinamas dėlionės sprendimas su vaidmenų žaidimais. Vaikai ne tik dėlioja kaladėles pagal formą ir spalvą, bet ir žaidžia su mielomis medinėmis figūrėlėmis, kurios papildo istorijas, skatina kūrybiškumą ir vaizduotę.
Medinis Montessori formų žaidimas
Montessori formų žaidimas – išmanus lavinimo žaislas smagiam mokymuisi!
Montessori formų žaidimas – tai spalvingas, saugus ir lavinantis medinis žaislas, sukurtas mažųjų rankytėms ir smalsiems protams. Rūšiuodami skirtingų formų ir spalvų kaladėles, vaikai lavina smulkiąją motoriką, akies-rankos koordinaciją bei formų ir spalvų atpažinimą.
Montessori 13-15mėn. edukacinė dėžė
Montessori edukacinė dėžė (13–15 mėn.) – pirmieji žingsniai pažinimo kelyje
Montessori edukacinė dėžė, skirta 13–15 mėn. mažyliams, sukurta taip, kad lavintų vaiką per natūralią patirtį, tyrinėjimą ir savarankišką veiklą. Šiame amžiuje vaikai aktyviai pradeda pažinti pasaulį: juda, liečia, traukia, stebi. Montessori metodika padeda tai daryti kryptingai – skatinant smalsumą, motoriką ir pirmuosius loginio mąstymo pagrindus.
Montessori 16-18mėn. edukacinė dėžė
Montessori 16-18mėn. edukacinė dėžė – išmanusis sensorinis pasaulis mažyliams!
Montessori 16-18mėn. edukacinė dėžė – tai išskirtinis Montessori principais paremtas lavinamasis rinkinys, skirtas 16–18 mėnesių vaikų raidai. Kiekviena veikla sukurta taip, kad atitiktų šio amžiaus tarpsnio poreikius – skatintų tyrinėjimą, tobulintų motorinius įgūdžius ir padėtų pažinti aplinką per pojūčius.